Garantie

Wij doen ons uiterste best om onze met zorg uitgezochte producten in topconditie aan jou te leveren. Echter komt het wel eens voor dat er tijdens productie of transport iets gebeurt, waardoor je niet de kwaliteit krijgt die u wenst. Indien je het defect binnen de wettelijke twee maanden na constatering aan ons bekend maakt, kunnen wij voor jou kijken of dit binnen de garantie valt. In geval van garantie zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie dan wel vervanging van het product. Vragen over garantie op producten kun je stellen via de mail: info@allaboutnaturals.nl of via het contactformulier. 

 

Klachten

Mocht er onverhoopt iets anders gaan dan gepland verzoeken wij u vriendelijk om klachten bij ons kenbaar te maken via info@allaboutnaturals.nl
Klachten dienen binnen bekwame tijd door de consument kenbaar gemaakt worden bij de ondernemer. 

Bij het insturen van uw klacht rekent All about naturals 14 werkdagen voor het beantwoorden van uw klacht, gerekend vanaf de datum waarop de klacht verstuurd is. Indien de verwerkingstijd langer is dan hierboven aangegeven zal dit tijdig aangegeven worden door All about naturals aan de consument. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."